czwartek, 24 stycznia 2013

Essence Hugs&Kisses i New In Town.

Cześć dziewczyny!

Trudno w to uwierzyć, ale dzisiaj znowu byłam w DM (tak to jest, jak się ma go obok domu) i znalazłam w nim dwie nowe kolekcje essence Hugs&Kisses i New In Town. A oto jak się prezentują:


Krem BB, błyszczyki, eyelainery, tusz do rzęs, nic nowego! Chociaż lakiery do paznokci wydają mi się całkiem ciekawe:


Hugs&Kisses, to edycja, na którą bardzo się nastawiałam, jednak lakiery do paznokci były już wyprzedane,   cienie do powiek słabo napigmentowane, a róż okazał się odcieniem, który już mam.


Totalnym rozczarowaniem okazał się lip scrub okazał się tak delikatny, że nie wiem czy by cokolwiek na moich ustach zdziałał.


Z lakierów skusiłam się na fioletowy brokat z serduszkami, który mam zamiar niedługo pokazać.




Jeszcze poszukam innych topperów, ale wydaje mi się, że będzie ciężko!

A Wam wpadło coś w oko? Koniecznie napiszcie w komentarzach!
Pozdrawiam,
Blond and wavy.





9 komentarzy:

  1. szkoda, że u mnie Dm nie ma :<

    OdpowiedzUsuń
  2. te lakiery fioletowe jakie mają drobinki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny jest ten ciemniejszy fiolet z drugiego zdjęcie. Nie mogę się doczekać nowości. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę ten fioletowy brokat! Ciekawe czy limitka dotrze do Polski.

    OdpowiedzUsuń
  5. brak opcji : CHCĘ :D
    Ależ mnie to cieszy, jedynie na lakiery bym sie skusiła może jeden ? A moze i więcej ?:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Twoje słowa sprawiają mi radość! Czytam wszystkie komentarze i staram się odpisywać na bieżąco.