wtorek, 18 grudnia 2012

Urtekram Szampon rozmarynowy.

Cześć dziewczyny!

          Znowu obiecałam, iż będę pisać, a posty ukazują się rzadziej niż bym tego chciała. Mam nadzieję, że w święta będę miała trochę czasu i naprodukuję postów na przyszłość! A teraz przejdźmy do rzeczy. Kupiłam ostatnio w hipermarkecie BIO (których w Berlinie mnóstwo) szampon rozmarynowy firmy Urtekram przeznaczony dla włosów cienkich. Oczywiście od razu przeszłam do testów. Czy jestem zadowolona? 


          Trudno powiedzieć. Mam mieszane uczucia, co do tego produktu. Szampon jest bardzo rzadki, wylewa się przez palce, co zmniejsza jego wydajność. Do tego jeszcze słabo się pieni, co przy takiej cenie (7euro za 250ml) czyni go bardzo drogim nabytkiem. 
         Zapach jest typowy, ziołowo-rozmarynowy, nie jest najprzyjemniejszy, ale nie utrzymuje się na włosach, więc nie mam z tym problemu. Oczyszcza bardzo dobrze, jak na szampon bez SLSów, włosy po nim skrzypią.
        A jaki efekt na włosach po wyschnięciu? Wspaniały! Dodaje moim kosmykom objętości, są odbite od głowy, mięsiste, kucyk wydaje się dwa razy grubszy! Niestety są też wady. Swędzi mnie po nim skalp! Muszę powiedzieć, że całe życie używałam szamponów z SLSami i nigdy mi się nic takiego nie przydarzyło, a tutaj miał być delikatny kosmetyk i skalp podrażniony!
       Skład wygląda tak:


Jakieś pomysły, co mogło mnie podrażnić? Koniecznie piszcie w komentarzach!

Jak wam idą przygotowania do świąt? Prezenty już kupione? Ja ciągle nie mam pomysłu na prezent dla chłopaka, macie jakieś podpowiedzi? Koniecznie piszcie w komentarzach!

Pozdrawiam,
Blond and wavy.

8 komentarzy:

  1. Miałam odżywkę tej firmy i pamiętam, że było bez rewelacji...Lubię naturalne kosmetyki, ale niestety nie wszystkie są lepsze od tych z SLS-ami i inną chemią, czasem wypadają gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia co mogło Cie podrażnić : (

    OdpowiedzUsuń
  3. A co Twoj chlopak robi, lub lubi robic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wielkim fanem piłki nożnej, już wiem co mu podaruję!

      Usuń
  4. Chętnie go kiedyś wypróbuję, bo skłąd ma zachęcający, delikatny, bez SLSów, a to podstawa dla mnie:)
    Zapraszam na rozdanie u mnie:
    http://haircarebymadie.randan.pl/noworoczne-rozdanie-u-madie/

    OdpowiedzUsuń
  5. replica kipling bags gucci replica handbags j2c55w7h24 replica bags in china check over here f4m86c9q85 replica designer backpacks replica bags qatar replica bags reddit Source u3y53l9o14 replica bags in gaffar market

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Twoje słowa sprawiają mi radość! Czytam wszystkie komentarze i staram się odpisywać na bieżąco.