sobota, 13 października 2012

Merz Spezial.

Cześć dziewczyny!
Wiem, że ostatnio w ogóle mnie tu nie ma, ale niestety cierpię na chroniczny brak czasu. Zaniedbałam nawet moje włosy, które odwdzięczyły się zintensyfikowanym wypadaniem! Czytając pozytywne opinie bloggerek, postanowiłam zaopatrzyć się w suplement diety MERZ SPEZIAL. Kurację rozpoczęłam dokładnie pierwszego października i mam zamiar kontynuować ją przez 3 miesiące. Na pewno napiszę o efektach, więc jeżeli jesteście ciekawe, śledźcie mojego bloga!


Szykuję już notkę o moich wrześniowych zużyciach, powinna pojawić się w tym tygodniu!

Jak Wam mijają pierwsze dni jesieni? Zmagacie się już z sezonowym wypadaniem włosów? Jakie są wasze sposoby na walkę z tą dolegliwością? Koniecznie napiszcie w komentarzach!

Pozdrawiam,
Blond and wavy.

14 komentarzy:

  1. U mnie się wcale nie sprawdził! : (
    Za to zwykły , tani Capivit piękne włosy dał niesamowite efekty!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja brałam kiedyś capivit piękne włosy, ograniczył wypadanie, ale jak tylko go odstawiłam wszystko wróciło do normy...

      Usuń
  2. Ja lubiłam starszą wersję. Podobno ta jest trochę zmieniona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi niestety też teraz wypada więcej włosów niż zazwyczaj. Obecnie łykam od niedawna Calcium Pantothenicum :) Niestety jak na razie nie odkryłam żadnego środka który pomógłby mi ograniczyć ich wypadanie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już próbowałam Calcium Pantothenicum ale niestety na mnie nie podziałało :(

      Usuń
  4. I u mnie wypadają na potęgę - będę śledzić Twoje relacje z kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudno coś poradzić na jesienne wypadanie, ja też zbieram włosy garściami ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Merz Spezial jest jednym z lepszych preparatów i moim zdaniem warto go wypróbować( miałam i bardzo sobie chwalę) warto również dołaczyć do niego napar z pokrzywy-fixy do kupienia w każdej aptece.
    pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na moje wypadanie włosów pomógł mi Fitoval (kapsułki).
    A z zewnątrz wcierka Jantar i henna.

    OdpowiedzUsuń
  8. na moje włosy Merz chyba nie działa.. właśnie skończyłam pierwsze opakowanie i różnicy nie widzę.. jedynie co wygląda lepiej, to paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello there, just became aware of your blog through Google, and found
    that it is truly informative. I'm going to watch out for brussels. I'll be grateful if you continue this in future.
    A lot of people will be benefited from your writing.
    Cheers!
    Also visit my web-site - click this

    OdpowiedzUsuń
  11. I seriously love your blog.. Very nice colors & theme.

    Did you build this site yourself? Please reply back as I'm trying to create my own personal blog and want to find out where you got this from or exactly what the theme is named. Cheers!

    Look into my web site ... Buy A Flat

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Twoje słowa sprawiają mi radość! Czytam wszystkie komentarze i staram się odpisywać na bieżąco.